#közösségi média



Pörög, mintha nem lenne holnap: sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem
 

Pörög, mintha nem lenne holnap: sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik közösségi webes felületeken vásárolnak. Az influenszerek nemcsak inspirálják, hanem vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z generációt, a hipercélzott reklámok pedig személyre szabott ajánlatokkal csábítják a felhasználókat – mutatnak rá a szakértők a jelenség mögött álló okokra.

hvg.hu hvg.hu









Itt az anti-Instagram
 

Itt az anti-Instagram

A barátokkal való kapcsolattartásra és a fotók megosztására fókuszál az újraindított Hipstamatic applikáció, ami egyszer már lemaradt az Instagrammal folytatott versenyben – most azonban, hogy sokan elégedetlenek a Meta nagyon megváltozott platformjával, újból elindítják azt.

hvg.hu hvg.hu